Om du lämnade mig nu

Skolan idag var väl helt okej, hände inget speciellt ena dagen är den andra lik som man brukar säga. Efter skolan satt jag och Victoria kvar och "skrev" en låt, hihi men blev inte klara. Vid 16.20 spelade jag piano och Victoria följde med mig dit idag. Efter det stack vi hem till henne och åt mellanmål sen vidare hem till mig där Helen stod och väntade på oss och då drog vi till Center syd och handlade nya löparskor & löparbyxor till mig och stannade även på Mcdonalds och åt! Nu ikväll ha jag bara mest chillat om man ska säga så & imorgon är det skoljoggen, super kul längtar! Nej faktiskt inte hatar att springa och så men ja vill man ha bra "betyg" som får man göra det som krävs. kiss and love!



haha vi sprang skoljoggen idag sög riktigt mkt! men man måste ju! :(

riktigt fin blogg och du är så himla sööt! <3

puss

2011-09-22 // 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback