varför just du & inte någon annan?♥

Vill inte att du ska flytta, tänk så mycket vi har gått igenom du & jag. Båda bra saker & dåliga, men det dåliga har vi löst snabbare än vad flesta gör. Vi har en sak som inte många har en stark vänskap. Har känt dig sen jag var liten, allt började med fotbollen vi umgicks ofta då vi var som bästavänner redan då, berättade min pappa. Har mer än 100 minnen med dig, det kan ju inte inte bara ta slut just nu? Om du nu flyttar så måste du ringa mig exakt varje dag & jag dig även om det kostar sjukt mycket men du är värd allt i världen! 9 månader är som en evighet för min del, du är den jag kan berätta allt för, den som alltid ställer upp för mig. Du är den jag har känt mest i hela mitt jävla liv, den som alltid har varit med mig. Det finns många låtar som passar in när du är där men den här är bara vår : A year without rain med selena gomez. Vill absolut INTE att du ska glömma mig & jag lovar att jag kommer aldrig glömma dig vännen min! Du är den som betyder mest för mig & kommer alltid göra det bara så du vet! Vill att du ska veta att du aldrig ska tveka att ringa mig eller så om du bekymmrar dig över något, för jag kommer alltid finns vid din sida, vare sig du vill eller inte. Det kommer kännas så tomt när du flyttar, kommer sakna dig så mycket du kan inte tro så mycket & det är så många fler också. Du är riktigt älskad av oss alla, du är bäst älskling! älskar dig min bästavän, du är bättre än bäst! Vi sa vi 2 alltid & så kommer det alltid förbli!
har så jäkla många mer bilder & någon dag så kommer jag fixa något av dem.
älskar dig mer än mest elina anna linnér , min bästavän♥


» elina

awe bästvän jag älskar dig mer!

kommer sakna dig enormt mycket ! :(

du är den med som betyder mest för mig älskling,!

kommer ringa dig med varje skitter i hur mycket det kostar för du är med värd allt det. glömmer aldrig då men jag ALRIG! vi måste med träffa snart! vi har alltid kul när vi är och flummar. som man ser på bilderna. midsommar vad den bästa midsommaren jag har haft i mitt liv. älskar dig felicia! <3

saknar dig med riktigt mycket

2011-09-13 // 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback