vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

Hallåja min älskade blogg! längesedan sist eller vad säger ni, fast ni får ju några mobilinlägg i skolan, fast de är ju inte lika kuliga som de vanliga från datan men ni får vänja er med det. För skolan tar all min fritid eller iallafall nästan. Men ah skolan idag var väl helt okej, har varit skit trött hela dagen sov nog inte så bra i natt. Hade följe med Natalia hem, åt snabbt gjorde MATTELÄXAN sen hann jag inte mer så stack jag till träningen, gick ganska bra idag. Ja nu har jag nyss duschat och nu sitter jag här och gör ingenting, men vi höres kanske senare ikväll, puss!
såhär kan det se ut när 3 bästavänner, chillar @ 12åker!


tyvärr tänker jag inte ha den på mig och ja den är snyggg. du också! <3

2011-09-14 // 21:37:00

vem är han i mitten?

2011-09-15 // 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback