who says you not perfect?♥

Tja bloggen! Hur har er dag varit? Min har varit helt okej, har haft lite ont i huvudet, det är så pratigt på lektionerna så att jag får ont i huvudet. Men man får ju vänja sig. Cyklade med Anne hem från skolan, stack först till nyvång och hämtade några saker Victoria hade glömt sen hem till henne och lämnade de. Anne stack hem till sig efter det & då åt jag och lite sånt smått. Nu sitter jag och pluggar lite matte, kul? NEJ...men det måste även göras. Snart ska jag ner och äta falukorv,blääääää! Vi höres senare boys 'n girls:D kram!
redan som liten var man ju grym vid micken :D


är du grym vid micken nu också då? ;)

2011-09-13 // 19:04:55
» elina

shiiit vad söt bästis ! <3

2011-09-13 // 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback