SKOLAN-LÄKAREN-LÄXA

Drog till skolan vid 10 över 8 idag och skoldagen i sig gick faktiskt ganska snabbt = färre dagar till sommarlov. Fick sluta en kvart tidigare utav vår SO lärare idag, så det satt ju inte precis helt fel ;). Men efter skolan drog jag till Lund för att gå på någon astmakontroll, så det gick väl lite mindre bra men ja allt är ju inte super. Kom hem för 10 minuter sedan och nu ska jag sätta mig och plugga lite KEMI till imorgon och kolla igenom lite smått engelskprovet till onsdag, vi hörs!



sv: hej hjärtat! saknar dig sååå mycket<3

ja, och det är super för jag älskar din blogg!

ja visst :D säg bara till typ när så gör jag ett till dig så gör du till mig? :)

2012-04-16 // 20:05:20

gjort mitt första videoinlägg, säg gärna vad du tycker ;D

2012-04-16 // 21:16:21

jaaa, hade biologi boken uppe för de är ju till onsdag så blev helt förvirrad så jag skrev fel på bilden :) <3

2012-04-16 // 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback