23. Något som gör dig glad

Det finns mycket som gör mig glad 
 
Mina vänner , dem gör mig alltid glad. När man mår kasst och sedan när man träffar dem så lyser dem upp ens dag på nytt, lovley 
 
komplimanger Alla blir väl glad av att höra komplimanger då & då som tillexempel om man är i skolan och någon kommer fram och säger * Gud vad snygg tröja* eller kommenterar ens bild och bara *Gud vad du är vacker* ingen mår ju dåligt över att få höra sånt ibland. 
 
Skolan Tillexempel när man har ett as stort prov och man kan allt innan till och du får tillbaka ditt prov och du får ett bra betyg. Som tillexempel i min situation i matten, jag suger på matte men fatta vad glad jag blev när jag blev godkänd på det sista matteprovet innan betygen sättes, :) 
 
Sång När någon typ smsar/ringer/mejlar dig och frågar om du vill sjunga på deras bröllop,dop,fest osv. Då blir man ju jätte glad för dem hade ju kunnat fråga någon annan men dem frågade just dig ;)
 
ASSÅ det finns så mycket saker att säga men ja ni förstår ungefär hehe. 


sV; släkten kommer :D själv?
tack!
god jul :)

2012-12-23 // 22:28:58
» Thea

Sv; tack så jättemycket, hoppas också du får en riktigt bra och mysig jul!
kram på dig

2012-12-23 // 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback