URKASS UPPDATERING JAG VET!

jag vet, men har haft så jävla mycket prov och läxor så det inte är sant, jag vet att man inte ska svära men denna gången har jag rätt till det eftersom att det har varit så hela veckan! Hade 3 "prov" idag och ja alla gick faktiskt bra men jag satt i typ 4 timmar sammanlagt i går kväll. Imorgon är det fredag, äääntligen! Säger jag bara, riktigt gött! Skolan först sen ledig,wiiiiho. Ha det bra!



» elina

hej gumman, saknar dig enormt! var har du hittat denna designen eller var hittar du dina för jag hittar inga fina alls. hoppas du kan svara sötnos! puss iloveu <3

2012-02-03 // 22:11:45
» elina

va med på min blogg och vinn en snygg ljusblå navelpiercing! om du inte har någon navelpiercing kan du ge till någon kompis eller så. här är länken till tävlingen: http://elinaalinners.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-ljusbla-navelpiercing-1.html#comment förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer!

2012-02-10 // 07:00:50

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13 // 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback