Vad sägs om uppdateringen idag?

Är ni nöjda eller? Själv är jag det, det är väl ändå lagom mycket inlägg för en dag? Vad tycker ni, det är viktigt för mig att veta hur ni vill ha det. Men iallafall så var jag med Anne idag och vi hade det mys och kollade på "There something about Mary" super bra film enligt mig, min smak lätt, den rekomenderas lätt. Efter hon drog så åt jag direkt och sen satte jag mig vid datorn för att hjälpa min vän med sin lilla gulliga blogg - http://nataliaakorecka.blogg.se :)
Imorgon ska vi här hemma baka kanelbullar, mums. Just nu vill jag inte att folk gillar min status på facebook för om 100 gillar så lägger jag ut när jag sjunger, oooh pinsamt:$ men vi hörs godingar puss!

bild sen Pipa i Brasilien, saknar mycket!



Aw, tack men du blir alltid så himla snygg på dina bilder! tips?

2012-02-20 // 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback