Kräftskiva på Hasslö

 
 
Hej bloggen!
Det var väldigt vad tiden går här på semestern, är just nu uppe i vår sommarstuga på Hasslö som ligger i blekinge på en liten ö. Har snart varit här i en vecka och ska vara här till nästa fredag. Men vi kom upp hit i söndags och innan det på lördagen var vi och hälsade på min "farmor" Britt eller ja hon är ju då min bonusfarmor typ. Åkte även inom farfars grav & hälsade på honom, saknar honom så himla mycket så det inte är sant! Men dagarna här har gått snabbt & vädret har varit super fint & i onsdags hade vi även våran traditionella kräftskiva så det var mys pys. Bilden åvan är ifrån kräftskivan. P U S S


Du sa väl att du inte bloggade, gör du ju visst? :o

Svar: jag har börjat igen eller jag bloggar då & då.
Felicia

2012-07-27 // 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback