My days

Hej alla fina människor! Sedan i måndags har jag varit i Stockholm ( Sveriges huvudstad ) och bara haft det grymt härligt. Har varit på skansen då vi kollade på allsången där & jag var med i tv några antal gånger så det var ju faktiskt helt sjukt ballt tycker jag. Dagen därpå var vi på Gröna Lund ett typ tivoli och åkte massa karuseller & även detta året vann jag 2 kilo godis, som jag ska sitta och njuta av alldeles ensam, haha nej. Igår ( torsdags ) var jag i gamla stan & på drottning gatan och shoppade lite sommar kläder och annat, väldigt fina grejer! Efter vi hade shoppat drog vi till lägenheten och städade lite grann sen drog vi till några vänner vi känner och stannade där till ungefär klockan 10 sen efter det åkte vi hela vägen hem till lilla Skåne, åkte då hela natten ända till klockan 5 på morgonen då vi var hemma, somnade därefter skönt i min efterlängtade goa säng. Idag vaknade jag vid 12 och åt lite frukost sen drog jag och mamma och shoppade lite till på Center Syd fick med mig kläder & 1 par flipp flopp till Sommaren. Om 2 dagar drar jag ¨på semester med min kompis & hennes familj ska bli så mysigt, är riktigt taggad. Sen imorgon ska jag hinna med en del ska vara med kompisar och packa & fixa lite bloggprojekt ;) Men nu börjar detta bli lite tråkigt att läsa så nu ska jag gå ner på kalaset och vara lite social, men vi hörs!
K R A M
/ felicia stenberg , don't dream your life, live your dream.
 
gick inte att rotera bilden men så här ser jag ut i dag! :*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback