Skit kass uppdatering jag vet...

men jag har inte haft tid att sätta på datorn nästan på hela veckan men i måndags var jag sjuk och i söndags så då kunde jag verkligen inte sitta vid datorn sen så har jag grymt mycket läxor så jag hinner liksom inte. Idag var jag i skolan, dryg skoldag verkligen förrutom svenskan den var rätt rolig ändå. Efter skolan stannade jag kvar på läxhjälpen och sedan drog jag och natalia på piano, gick super denna gången faktiskt! imorgon är det fredag, ääntligen! Vad har ni för planer då? Själv går man i skolan sen ska jag vara med julia anne och natalia sen kanske gården på kvällen får se hur jag gör. Har även slängt in en ny header och bakgrundsfärg,tycks? Sedan kan ni väll även följa mig på instagram : feliciastenberg.  men ha det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback