Onsdag = otursdag

Skolan idag kan jag beskriva med ett ord DÅLIG. När vi hade LOL så började jag känna att någonting hade hänt med mitt öga. När jag väl tog upp mobilen och slog på framkameran så såg jag att mitt öga var helt svullet. skolsköterskan är sjukskriven så han kunde man inte få tag i. Pernilla (min mentor) som är så oerhört snäll följde med mig ner till min mamma som jobbar på dagiset bredvid skolan & tog något ögonbad. Det sved som fan i mitt öga, vilket skit tänkte jag... MEN det hjälpte tillslut. Och jag och Pernilla gick då tillbaka till skolan efter det.
Senare efter skolan drog jag & Anne till malmöfestivalen och bara mös. Vi åt och vi skrattade som bara den. Så som
Bästavänner kan göra, ni vet ;) vi kom väl hem runt 9- halv 10 och nu är jag sviiiiin trött! ska nog gå och lägga mig nu & lyssna på Karlavagnen! Sleep tight & see ya tomorrow




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback