Tillbaka till verkligenheten

Har redan gått 2 dagar i skolan & det har faktiskt gått någorlunda bra. Vi har fått en ny mentor som heter Katarina & så har vi kvar Pernilla förstås ;). Vårar schema är väl sådär, men man får väl helt enkelt anpassa sig efter det. Kom hem för drygt en timme sedan och just nu sitter jag och kollar igenom gamla minnen. Såg nyss min video från tolvåker song contest i April. Fasen vad dåligt det låter i min öron, men ja jag vågade iallafall. Imorgon drar jag och anne in till Malmö festivalen & vi ska ha de så mysigt, min bästavän genom vått och torrt! Ska snart dra till Malmö för festivalen idag också, kommer dock att blogga igen idag! Stay tuned!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback