Sammanfattning på 2012

Januari:
Jag började min 2a termin på tolvåker. Torsdagen den 12 var det brand på min skola och det var ju dagen innan min födelsedag och våran sista lektion gick bort pga av branden, jag minns att alla på skolan stod och trängdes inne på badhuset. Den 13 januari var det min födelsedag då mina kompisar hade ordnat en överaskningsfest för mig, de bästa!! Jag köpte även min iphone i början på januari som än idag finns min närhet.
 
Februari:
 
 

Jag la in min första sångvideo på bloggen då jag sjunger " I love you like a love song". När jag lyssnar på den nu så tycker  jag att jag sjunger himla dåligt i den. Jag började hänga med en ny vän som går i min klass Evelina heter hon vi drog in till stan och bara mös. Min bästavän kom även hem från USA efter att ha varit borta i 3 månader. Jag och Natalia började även umgås lite mer under denna tid och de ledde till en oväntad vänskap.

Mars:


Jag och mitt handbollslag åkte till Lloret de mar som ligger utanför Barcelona, vi var där i 5 dagar. Vädret var väldigt bra men hotellet var inte det fräschaste. Vi åkte dit för att spela en cup som vi kom 3a i och det blev även sena utekvällar och shopping. Jag började lära känna nya kompisar, som även jag är vän med idag. Loreen tog även hem svenska melodifestivalen som ledde till att hon vann den stora.
 
April:
I början på denna månaden så var jag fortfarande i Lloret de mar med mitt hanbollslag. I denna månaden så hände det inte så värst mycket, finns knappt något att minnas. Jag var i beddinge med några andra familjer och hade det väldigt trevligt. Jag och victoria hade även vår såkallade "photoday" som var väldigt trevlig haha.
 
Maj:
Nu började vår beach handboll som man längtar efter hela året. Alltid efter åt så badar vi alltid i havet då även årets första dopp i havet smög sig in. Jag och Victoria började även disskutera lite mer om spanien till sommaren. Jag tog mig även upp till min kusin i Mariestad under kristihimmelfärds (?) helgen och spenderade mina dagar där genom att tillexempel shoppa i Skövde, ta oss in till stan. Vi tog även traditionen till fånga att köpa pizza och ta med gitarren ner till havs och bara mysa. Jag och min klass åkte in till kulturen i lund och till skrylle då vi hade en riktigt go dag.
 
Juni: 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback