vad gör vi, NU KÖR VI!

Jag vet att min uppdatering har varit såå himla dålig den senaste veckan men på något sätt har det varit bra eftersom man kan säga att jag har tagit en mini "paus" och nu är jag då tillbaka igen för att jag har saknat att blogga faktiskt. De senaste dagarna har jag spenderat med mina vänner
 
Torsdag:
Jag träffade Anne och Julia Rundqvist. Vi möttes först hemma hos mig sedan drog vi vidare mot center syd. Vi snackade massvis och fikade, de lämnade mig en stund när vi var där för dem skulle iväg och handla något. VI hade redan bestämt att vi skulle sova över men vi var inte riktigt överrens vart så denna gången hamnade vi hemma hos mig. Vi stack till pizzerian vid halv 8 och vi skrattade som bara den haha, vi körde på fel sida och bilar tutade på oss osv. slutade med att vi alla somnade runt halv 3!
 
 
Fredag: 
Vi vaknade runt 12- halv 1 och låg kvar och snackade lite grann, gick ner och åt en god frukost. Julia drog runt halv 2 men Anne stannade kvar och hon hjälpte mig med mitt fysik arbete, så snällt. Jag mötte upp Natalia,Liam och Alexander runt 3 på center syd då vi shoppade lite & åt och så. Jag och Natalia sov över hemma hos henne och vi gick väl och la oss runt halv 3 igen. mys.
 
Lördag: 
Vi vaknade sent IGEN och vi snabbade oss hem till mig för här på kvällen skulle jag ha tjejmiddag för om 1 vecka fyller jag 15. Så hela gänget var här på middag igår. De började med att dem blev bjudna på en drink när dem kom och så fick jag mina presenter. När alla hade slagit sig ner vid bordet så öppnade jag mina presenter som ni kommer att få se i ett videoinlägg senare. Vi åt fondue och det var riktigt gott, vi åt därefter marängsviss haha. Pappa hade slått på en film vid 22 med massa godis,chips,popcorn osv. Men vi orkade inte se på den så vi spelade ett spel & jag och Anne vann ;) dem drog hem runt 1 då jag och Anne städade lite och vi somnade runt halv 3 igen ;)
 
SÖNDAG: Idag har jag varit ute och sprungit och det blev en runda på 3.5 km ;)
ikväll blir det mys!
 
en bild när min "springning" var över ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback