tuesdag

 
Hej bloggen. Sitter och snackar skype med min bästavän Kevin, Elliot ska snart joina. Iallafall så ska jag och han snacka ikväll. Vi sitter bland annat och snackar om fredag då vi ska tälta tilsammans någon stanns antingen i lödde eller dösjebro, men det ser vi framemot för det ska bli väldigt mysigt och trevligt! Om det är fult väder och vi inte kan tälta så ska vi antagligen vara hemma hos någon annan och sova över där. Skolan idag var så himla traadig men vissa stunder vara riktigt roliga särskilt på rasten då jag och natalia var med ett gäng killar i vår klass och snackade haha. Stack hem och tog en runda med thilde sedan la jag mig i solstolen och solade lite grann. Ikväll så måste jag verkligen plugga eftersom jag har 3 läxor till imorgon + snacka skype med mina hjärtan.
 
 


» Hjhf

Asså du och din blogg är sjukt patetisk.
Du sjunger riktigt fult, fattar du inte att alla bara driver med dig? :(
Snälla bara lägg ner, du skämmer ut dig själv.

2013-05-07 // 18:06:13

Hej,

du vet om att dem killarna du hänger med t.ex. Elliot och Kevin är bara falska för dem låtsas bara vara din vän!! dem hatar annars dig och natalia har dem sagt till mig och MÅNGA andra iaf!

ja de va vad jag har och säga

hejdå

2013-05-07 // 18:12:19

Lyssna inte på några haters. Du är bäst, sexigast, snyggast och du sjunger som en gudinna!

2013-05-07 // 18:56:02

Du har också världens bästa rumpa! Vill bara ta på den så himla mycket!<3

2013-05-07 // 19:55:15

Du är bara så bäst! Du är vacker, omtänksam, fantastisk och helt underbar. Har man inte en vän som du har man inga!!! <3

2013-05-07 // 20:03:10
» Vän

Det ska mer till för att knäcka dig!!!! Du är Amazing!!!!!!!!!!

2013-05-07 // 20:07:55

Den som seriöst lägger ner tid på att skriva hat kommentarer på denna bloggen kan väl bara sluta läsa bloggen -.- just saying...

2013-05-07 // 21:07:20
» Hjhf

Haha varför ljuger nu för henne? Hon är ju riktigt kass på att sjunga :( vet as många som sitter och garvar sönder åt henne! :')

2013-05-08 // 13:20:57
» Vän

HJHF verkar otroligt avundsjuk....kanske borde jobba med sig själv😉

2013-05-09 // 21:37:11
» Ola

Hjhf...skriv ditt riktiga namn och stå för det som du tycker. Om inte, så är du bara ett fegt litet kräk som gömmer dig bakom ett alias.

2013-07-13 // 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback