let's do this

Startar upp bloggen igen, vilket jag tycker känns super kul faktiskt. Har saknat skrivandet lite grann och kände lite spontant att det var dags att göra ett nytt försök.
Skolan har dragit igång igen med full rulle, dock har dagarna gått väldigt snabbt och lätt. Men det ska bli skönt att komma in i de såkallade vardagliga rutinerna och bara köra på nu sista terminen. Har bestämt mig för att kämpa med skolan nu och ge allt jag har. Men det är otroligt roligt att se sina vänner igen efter en lång "semester".
Ska packa lite smått nu i och med att jag sticker till mamma idag och stannar där till nästa fredag med ett undantag på måndag.. Because it's my birthday!!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback