Mysig dag på Emporia

Hade det dunder mysigt på Emporia idag med goa Anne. Vi åkte ju hemifrån redan klockan halv 10 imorse så vi har varit borta väldigt länge idag. Vi åt på Jensen's vilket var också otroligt mysigt. Fick även handlat klart de sista julklapparna idag och de är redan inslagna nu. Har önskat mig bland annat pengar i julklapp så hittade saker som jag vill ha ifrån bland annat Odd Molly, Desigual ( som är min favoritaffär ;) )
 
 
 
Imorgon är det julafton, wiiihoo. Börjar med att jag vaknar på morgonen och myser med mammas familj sedan vid 12 kommer jag att träffa Anne och då ska vi byta presenter med varandra, spännande men ändå kul. Vid 3 tror jag så åker vi vidare mot mormor och där träffas vi hela släkten och firar tillsammans. Har önskat mig mest pengar i år som jag skrev men lägger upp vad jag fick efter julhelgen för jag ska ju fira med pappas släkt också. Min underbara gammelfarmor kommer även och firar med oss imorgon, som jag saknat henne!!
 
en go bild ifrån Brasilien, miiiss it


hoppas du får en fin kväll :D

2012-12-23 // 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback