Natalia stannar över natten

Tjo bre bloggen, vad händer yao? Nej men just nu sitter jag här med lilla söta Natuscha och vi har det bara så bra här på mitt rum! Vi äter lakrits och cheez ballz som hon tog med hemifrån till lilla oss. Vi hämtade upp henne vid 7 och jag och Natalia gick hem i regnet, mysigt. Just nu fixar vi till oss och tar bort sminket och lite sådant smått och gott, snart sussar vi och då blire skitsnack och annat roligt! kram på er & sov gott mina vänner , love you!



älskar dig Natalia Korecka, du är min älskade underbara snygga söta roliga ja vad mer ska man säga VÄN eller nej LITE MER ÄN VÄN eller vänta BÄSTAVÄN.
Du är anledningen till mitt underbara liv, love you!
http://nataliaakorecka.blogg.se bästa bloggen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback