I'm a lucky one!

vänner som står mig när är som stjärnor, de försvinner aldrig



evelina nilsson
victoria carlsson
elina linnér
noémie laj
felicia liljenström gross
anne ibendorf
amanda nilsson
josefine troneby
agnes nilsson
klara bunse
linnea sjödahl
frida nilsson
adelle johansson
johanna andersson
elsa persson
ebba manglind
alice holmberg
beatrice palmson
elliot olander
ina hansson
josefine adlercreutz
melina grundström
oliver schmidt!

såklart finns det fler, men ni förstår! ingenting man vill mista, de är guldvärda mina vänner <3



jag älskar dig mest älskling <3

2012-01-06 // 13:18:21

hejsan :)

snääälla rösta på mig i denna tävlingen! ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN STOOR FEET LÄNKNING I MIN BLOGG!!

det skulle vara så snällt, jag är nummer tre i tävlingen så det räcker att skriva " 3 "

man får rösta två gånger också!



http://florinas.blogg.se/2012/january/utkast-jan-6-2012.html



du är bäst om du gör det :D

2012-01-06 // 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback