IT´S MY DAY!!!!!





jaha 14 år nu då , känns riktigt bra alltså. 13 kändes så litet, men nu är man ett år äldre! fick en hel del i födelsedagspresent- handbollsskor,högtalare,strumper,2 skal, 2 örhängen, typ godis kaktus, leggings, puder(som ska bytas till rouge) sen får jag nog av mamma ikväll. skolan idag var väldigt rolig, har fått många gratulationer av nära och kära och många kramar, och massa grattis från mina lärare. och så serverade de hamburgare idag, just på min födelsedag? :d har haft en toppen dag verkligen, taaaack alla underbara vänner & alla andra såklart!



hej, hur är det med dig idag?

jag hoppas du får en fortsatt bra dag :)

kram

2012-01-18 // 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback