ny header!!! IGEN

Kan inte bestämma mig liksom, men får ha denna ett tag annars blir det för rörigt för er som läser. Men veckan har gått väldigt snabbt fast dagarna i skolan har gått långsamt, konstigt nog? Ah men det har hänt mycket denna veckan både bra och riktigt dåliga saker, känner mig inte riktigt frisk alltså så ni fattar, allt är liksom inte OK. Imorgon ska vi ha kalas för mig och min syster, har bara önskat mig pengar och Euro eftersom jag ska till spanien iår. Men ja kommentera gärna vad ni tyckte om headern och ha det bra! natti :*


Såhär ser du den söta lilla headern ut, uppdatera om ni inte ser den puusss



tack för din kommentar felicia!

jag har bestämt mig för att fortsätta blogga!

så ifall du vill kika in så vet du det.

riktigt fin header & blogg såklart!

puss på dig gums<3

2012-01-28 // 02:33:04

Tävling igång på bloggen!

2012-01-29 // 16:36:57

hej felicia !

jag har just nu frågestund på bloggen,

hade varit jättekul om du hade ställt några

frågor, så gör jag desamma när du har det :)

direkt till inlägget : http://iloveya.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment



kram felicia

2012-02-01 // 21:55:05
» elina

riktigt fin header hjärtat! längtar till onsdag när vi ska va även det är en månad kvar.. saknar dig mest! puss <3

2012-02-02 // 01:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback