Noémie hela dagen

Min dag spenderades hela dagen i hofterup hemma hos min underbara vän Nojje. Har haft jätte mysigt det var verkligen jätte längsedan vi sågs så vi pratade mycket. Tog bussen dit vid 12.25 och då mötte hon mig & hon haltade den stakaren :/. Men efter ett tag stack vi till jouran och handlade lite onyttigt som vi kunde tjocka oss med så vi köpte choklad, chips och en stor b&j. Eftersom jag är så snäll så bjussade jag på det! ;) Vi drog hem till henne sen igen och satte på en skräckfilm, fyyy vad den var läskig. Hela dagen gick så snabbt & Helen hämtade mig vid 7 och sen dess har jag bara chilllat och ätit mat. snart ska jag packa för sen åker vi till vår stuga men vi har även lite stopp på vägen. Men ja ha de gött! :*
 
bilden går inte att ladda upp större, men detta är då en bild på mig och nojje i typ 5an då vi nyss hade varit och badat sen drog vi hem till mig och gjorde videos men vi tog denna bilden också haha.
älskar dig finaste vän!
 
PUSS OCH KRAM FRÅN ER BLOGGARE
 
FELICIA STENBERG


hahahaha, det är fan synd om mig & min jävla helvetes cp tå!! :(
aja, tack för dagen! sjukt kul :D
& riktigt kul att få träffa dig igen,
det var aldelles för länge sen! :o
jag älskar dig min finaste, kärlek till dig <3

2012-07-21 // 01:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback