Shit vad längesedan det var man bloggade

Det känns iallafall som det. Gårdagen spenderades med Elina & Linnea. Jo först gick vi ju i skolan sen cyklade jag och Linnea till JB och mötte upp Elina, vi drog sedan vidare till Center Syd och shoppade och åt på Mc Donald's men jag tog bara en Mc flurry smartis och en cheesburgare. Elina åkte hem till sig vid halv 5 och jag & Linnea drog in på Maxi rakt över och handlade Kinder Maxi, som vi skulle äta på kvällen även hade Elina lite annat snask hemma hos henne. Var och en åkte hem till sig sen hämtade Linnea & hennes pappa mig vid kvart i 6, sen vidare hem till Elina då. När vi kom hem till henne gick vi direkt ut och hoppade på deras nergrävda stuttsmatta, sen in igen för vi skulle fixa oss inför discot. Det började 19.00 men vi var där vid 19.45. Fullt ös hela kvällen må jag säga. Jag dansade en hel del med Elina & Linnea men också med Elin & Linn. Vi gick hem till Elina vid 22.00 sen låg vi och snackade hela kvällen i telefon, och vid 3 drog jag och Linnea hem idag till lilla Lödde. Woops detta blev ett långt inlägg men tyckte att ni borde veta lite ;) Men nu ska jag sova och tagga match inför imorgon!!! 10.00 på tolvåker mot Eslöv!!!!
Sov Gott Underbara Blogg.


Hoppas du sover gott inatt söt!:D

2012-03-25 // 00:39:49

du felicia?

Kan du göra mig en super duper tjänst?

Du behöver bara rösta på min bild & du får en länkning!Läs med om det på min blogg(första inlägget)

Tack i förhan!

Kram sötnos <3

2012-03-25 // 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback