En helt vanlig onsdag

Skolan idag var faktiskt ganska rolig idag, borsett från att jag hade matteprov och franska redovisning men båda 2 kändes faktiskt ganska bra denna gången. Idrotten idag var också väldigt kul, vi körde något som hette fortet haha. Efter skolan drog jag hem och tog en runda med Thilde sedan så la jag mig i soffan och vips.. så somnade jag... Hmm? Det märkte jag ju nu att jag inte borde ha gjort eftersom jag inte kommer kunna somna ikväll men måste iallafall försöka eftersom vi ska iväg imorgon till Barsebäck på exkursion. Det är typ att man är ute hela dagen osv, dessutom så slutar vi klockan 1 vilket är tummen upp!
På denna tiden var allting så himla perfekt, inga problem som jag stötte på alls. Ingenting kunde stoppa mig, mitt självförtroende var väl si sådär men nu är det så mycket bättre tack vare att jag har så underbara personer i min närhet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback